R’n’R Records
RnR Records je nastao pre svega kao želja da se rad na promociji rock kulture i promociji karijera ovdašnjih sastava i izvođača jednostano proširi i na izdavačku delatnost. Jedno je povezano sa drugim, i mislimo da je to ujedno i najbolje rešenje.
Ideja oko osnivanja RnR Records-a, kao i same realizacije je stigla veoma brzo i za praktično 2 meseca, objavljeno je 6 albumskih izdanja sastava iz Srbije. RnR Records su Predrag Jovanović i Branimir Lokner autori edicije “Rokenrol u kanadžama interneta” koji sa svojim prijateljima polako, ali sigurno vraćaju prave vrednosti na pravo mesto.
RnR Records predstavlja:
Najnovija RnR Records izdanja
Sva izdanja RnR Records-a možete poručiti ovde i platiti pouzećem
"Rokenrol u kandžama interneta"
"Rokenrol u kandžama interneta" autora Predraga Jovanovića i Branimira Loknera suočava aktere ovdašnje muzičke priče, sastave i izvođače sa njihovim prihvatanjem novog, ali već sve prisutnog načina promocije i prezentacije svojih rad ova i karijere u novonastalim okolnostima, gde prisutvo u "on line" medijima, predstavlja najvažniji način trasiranja puta i poruke od artista do neposrednog konzumenta.
Kako se ko i na koji način snalazi u svemu tome, da li veći efekat u reklamiranju"proizvodi" internet sa svojim "mrežama" ili oni stari godinama egzistirajući mediji? Da li TV, radio i novine polako prepuštaju svoj značaj internetu, saznaćete iz brojnih odgovora, analiza, razmišljanja prisutnih u ovoj knjizi.
"Rokenrol u kandžama interneta" je obavezno štivo i vodič kroz savremeni trenutak novog načina promocije ne samo rock kulture.
Sve intervjue je priredio Predrag Jovanović, a sve tekstove o izvođačima napisao je Branimir Lokner.
"Rokenrol u kandžama interneta 2"
Koncept kao i teme postavljene u knjizi „Rokenrol u kandžama interneta“, naišle su na snažan odjek i reakciju javnosti, koja je prepoznala aktuelnost i značaj tumačenja i odnosa novog načina promocije putem onlajn varijanti, od strane aktera ovdašnje (rock) muzičke priče. Predstavnici različitih generacija su iz svog ugla davali odgovore na pitanja, veoma dobro razumevši i prihvatajući da je pred svima njima i nama jedno novo vreme sa drugačijim parametrima tretiranja promocije muzičkog dela, izdanja, te marketinga koji se odnosi na karijeru sastava i izvođača.
„Rokenrol u kandžama interneta 2“ nastavlja tamo gde se stalo sa prvom knjigom tačno godinu dana nakon njenog izlaska, ali zaokružuje i završava postavljeni i ponuđeni koncept, u kojem su učestvovali predstavnici muzičke scene u Srbiji i, jednim manjim delom, u dijaspori. U planu je objavljivanje još jedne knjige sa istom temom, koja bi obuhvatala predstavnike muzičke scene iz regiona, odnosno ex-YU teritorije, ali bez Srbije. Mislimo da su pitanja postavljena u prvoj i ovoj drugoj knjizi aktuelna za jedan vremenski period, a kako se naročito u internet sferi stvari brzo menjaju, neka od ovde postavljenih tema će verovatno biti u izvesnoj meri preoblikovana.
„Rokenrol u kandžama interneta 2“ za razliku od prve knjige sadrži i jedan dopunjeni segment, gde su predstavnici šire posmatrano ovdašnje muzičke i kulturološke scene svojim kratkim odgovorima i razmišljanjima (a pitanja koja su im postavljena ticala su se oblasti ili zanimanja kojima se bave) davali sugestije i odgovore, koji iz njihovog ugla dopunjuju sliku o ulozi interneta u onim oblastima kojima se bave. Veliko nam je zadovoljstvo što su našli vremena i mesto u knjizi popunili svojim odgovorima i razmišljanjima internacionalno priznati producent Voja Aralica i glavni čovek koncertno-promotivne kuće „Long Play“ – Zoran Vulović Vule.
Dakle, „Rokenrol u kandžama interneta 2“ je pred vama, sa urađenim intevjuima i napisanim tekstovima, gde su predstavnici četiri generacije ovdašnje muzičke scene svojim prisustvom pružili doprinos, da na kraju sve postavljeno deluje u najvećoj meri profesionalno, koliko je to, naravno, moguće u ovim uslovima. Mi im se od sveg srca zahvaljujemo, pozdravljajući i one pojedince i predstavnike bendova koji su, iz više ili manje opravdanih razloga, odbili da učestvuju i budu deo ove knjige.
Promocija knjige „Rokenrol u kandžama interneta“ održana je u preko trideset mesta i gradova u Srbiji, a planirano je da taj rekord bude oboren i ovom aktuelnom knjigom. Verujem da će vam odgovori ovde prisutnih aktera, kao i priređeni tekstovi, biti dovoljno zabavni, intersantni i prihvatljivi. A dotle uživajte, naravno, u globalnoj internet mreži.
Branimir Lokner